Friday 20 June 2014

Sesi suai kenal ke?

Assalamualaikum..

hehe..sila jawab salam dulu ye...

Omggg..nak kenalkan ni blog kedua aku...hahahaha...blog pertama dah expired dahh..takde la expired pun sebetulnya sebabnya aku cuba cari cara penulisan aku yang aku benar2 selesa..yang belog first tu bahasa tunggang terbalik sikit....macam la belog ni nanti tak tunggang terbalik gak..eukekeke..

aku harap belog kedua aku ni lebih matang sikit sebab aku pun boleh dikatakan berada di fasa awal kematangan...perghhh...macam serius je an bunyinye...hihihi...takdelaa cuma sekarang ni aku dah berada dalam dunia betol2 pekerjaan. so in future maybe kat sini aku akan ada luahan perasaan kat sini..sob sob..aku admit kadang2 susah nak cakap pe yang aku pikir, pe yang aku rase dengan somebody else..every kind of human have their limit to cope with amount of stress and bla bla bla...bila kita cakap dengan orang, diorang akan cakap and pikir senang je, tapi not almost time they understood.

okaylaa...should be this first post i need just introduce about myself je kan..hihi

aku ni orangnye biasa2 aje..orangnya comel tapi agak tembam kan..al maklum la makan non stop kata nak die tapi semua hampeh je.. umonya pulak sweet 24 yo..tambah 5 bulan..sekarang ni dah keje secara serius nye..tapi tak jugak..cam nak cari keje len je..susah weh nak keje swasta nih, tambah kalau yang tak sama kulit dengan kita tu pandang rendah je kat kita..kadang2 terasa diri macam buat keje tah pape je.

azam aku yang terdekat ni nak kawen umur 25tahun..dat mean tahun depan la weh..tolong la doa agar azamku ini tercapai..ahaks..calonnye sape...entahlaa...janji nak kawen tahun depan gak..hahahhaah

aku ni anak yang ke 8 dari 9 adik beradik tau...so aku ni kadang2 garang macam mak orang..kadang2 keanakkan..tu selalu la..dengan mak ayah aku akak aku abang aku even dengan adik aku gak pun...hahahhahaha..ngade je kan

Ape yang bez bila jadi dewasa ni eh...keje tak bez pon..stress aku rase..nak kawen macam lambat gak je lagi..tapi ape yang aku sure dah besar ni rajin sikit jaga penampilan diri. dulu mak aih comot je..sekang ni dah pandai mekap...tengokla



ahahahahaha...menyampah kan tengok muke galak aku..hihihi..takpe la sekali sekala..tapi kan kalau aku duduk ngan kawan2 aku memang galak aku muncul tanpa diundang..sometimes im feeling meh..kiki..hilang ayu taw..okayyyy..till we meet in another time..cukup sikit2 ye..huhu

2 comments :